Toch niet tevreden over je product? Dat is jammer. Maar niet getreurd, je kan het retour sturen.
Hoe werkt het retourproces?
- Laat ons binnen de 14 dagen na afhandeling (d.w.z. betaald en verzonden) van je product weten dat je het wenst retour te sturen. Ga daarvoor naar “Mijn account” en klik op “Bestellingen”. Klik op “Retour aanvragen” bij de bestelling waarvan je producten wil retourneren. Geef aan welke producten je wil retourneren, waarom, en welke actie je wil dat we ondernemen. Indien het product volledig beschadigd is, gelieve dan een duidelijke foto toe te voegen. Indien wij vinden dat het product onverkoopbaar is, hoef je het uiteraard niet meer retour te sturen.
- Stuur het product binnen de 14 dagen na aanvraag van je retour, in de originele staat, naar volgend adres:
SJ Projects BV
Bellestraat 7
1600 Sint-Pieters-Leeuw
België
Je staat zelf in voor het regelen van de verzending, en de hieraan verbonden verzendkost.
- Na ontvangst van je retour in goede staat, sturen we je nieuwe producten, kennen we je shoptegoed toe, of betalen we je terug (afhankelijk van je keuze bij je retouraanvraag) binnen de 14 kalenderdagen.
- Bij retournering van je volledige aankoop, zal het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzend- en betaalkosten terugbetaald worden. Bij retournering van een deel van de aankoop, zal de aankoopwaarde van het geretourneerde product terugbetaald worden.
- Indien je koos voor terugbetaling, betalen we het aankoopbedrag terug op dezelfde manier als je je bestelling hebt betaald. Betaald met een cadeaubon? Dan ontvang je je shoptegoed terug.
Je kan de status van je retouraanvragen opvolgen in “Mijn account”.
Aangezien we voedingsmiddelen verkopen, zal je wel begrijpen dat er enkele voorwaarden verbonden zijn aan retourneren. Kunnen niet worden geretourneerd:
- Producten die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid.
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken die vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
- Ingewisselde of vervallen cadeaubonnen.